HEA KLIENT! PALUN BRONEERI ENNAST TUNDI KAS KODUS VEEBIS VÕI ENNE TREENINGUT KLIENDITEENINDAJA JUURES! OOTEL OLLES KONTROLLI ENNE TUNDI, KAS OLED KIRJAS JA KUI TULID IKKAGI KOHALE, SIIS ANNA KLIENDITEENINDAJALE MÄRKU KOHAOLEKUST! AUSTAME KAASKLIENTE JA TREENERIT! TUNNI IGA KIRJAS OLEV KLIENT ON TREENERI JAOKS OLULINE!

Täname, et võtate arvesse, et kui tundi on registreerunud kuni 2 inimest, siis on klubil õigus kaks tundi enne tunni algust treening tühistada saates vastavasisulise teate tekstisõnumiga.

  • Broneerida saad korraga ühte tundi päevas ja omada samal ajal viit (5) aktiivset broneeringut kolme nädala jooksul. Soovi korral saad samale päevale lisada broneeringu administraatori juures kohale tulles. Kindlasti on treeneri jaoks vajalik, et KÕIK kliendid oleksid ennast tundi registreerinud!
  • Palun ära jäta tühistamist viimasele hetkele, sest selliselt võtad võimaluse ära teiselt soovijalt. Seega palun tühista tunnis osalemine esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 60 minutit enne tunni algust, millesse oled registreerunud.
  • Sinu broneering tühistub 5 minutit enne treeningu algust, seega varu aega ja tule kohale pisut varem!
  • Sul on võimalus panna ennast treeningu ootejärjekorda ning saad lühisõnumi (SMS) oma telefonile, kui oled saanud koha tundi.  Kui sa sõnumit ei ole saanud, siis tähendab, et koht treeningusse ei ole vabanenud.